ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πασχαλινές ευχές

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Απορία καταναλωτή νερού για τις χρεώσεις

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:24:00 μ.μ. |
 Είμαι κάτοικος Αθηνών και η καταγωγή μου από την πόλη του Άργους, την οποία επισκέπτομαι πολύ συχνά, αφού έχω μία κατοικία στις παλαιές εργατικές.

Η απορία μου είναι, πως γίνεται να καταναλώνω 45 κυβικά νερό με τίμημα αυτών τα 56,00 ευρώ στην Αθήνα και στο Άργος τα 12 κυβικά να τα πληρώνω 40,00 ευρώ;;;

Ποια η διαφορά στο νερό του Άργους από της Αθήνας, έτσι ώστε να έχει σχεδόν 3πλάσια τιμή χρέωσης;;; Ας μου λύσει κάποιος την απορία μου.

Αναμένοντας κάποιες πειστικές εξηγήσεις,
Με εκτίμηση
Πετράκης Αλεξ. Ηλίας

Υ.Γ. Προ 2 μηνών είχα αποστείλει και πάλι e-mail σχετικά με την ονομασία δρόμων που δεν έχουν. Επειδή ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση από τον Δήμο, ούτε έχω δει κάποια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, παρακαλώ όπως με ενημερώσετε σχετικά με τι σκοπεύετε να κάνετε για το θέμα αυτό.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ