ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Γ. Μπουζαλάς: Συκοφαντική επίθεση της παράταξης του κ. Γραμματικόπουλου σε βάρος μου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:09:00 π.μ. |
 Πριν από μερικές μέρες, με έκπληξη είναι αλήθεια, είδα στο blog του άτυπου επικοινωνιολόγου του κ. Γραμματικόπουλου, μια ανάρτηση που ενέπλεκε μια στιγμή της πολυετούς συνεργασίας μου με τον Δήμο, με την απόφασή μου να στηρίξω τον Δήμαρχο κ. Κωστούρο. Προφανώς ήταν μια γελοία προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων από ένα περιθωριακό blog, και επειδή ο τόπος μας είναι μικρός και όλοι μας γνωριζόμαστε, θεώρησα άσκοπο να απαντήσω.

Όμως την ίδια ανάρτηση την είδα σήμερα και ως Δελτίο Τύπου της παράταξης του κ. Γραμματικόπουλου. Και δυστυχώς εδώ τα πράγματα αλλάζουν. Μιλάμε πια για μια συκοφαντική επίθεση σε βάρος μου, που θεωρώ ότι δεν είναι μόνο για δημιουργία εντυπώσεων αλλά και για εκφοβισμό της άλλης άποψης. 

Μας κουνάνε το χέρι συκοφαντώντας και μας λένε «για προσέχετε»
Ε λοιπόν εγώ ως πολίτης αυτού του Δήμου δεν το ανέχομαι. Θα χρησιμοποιήσω και ένδικα μέσα, γιατί δεν αφήνω τον καθένα να σπιλώνει το όνομά μου, προσπαθώντας με γκαιμπελίστικες μεθόδους να αποφύγει την μοιραία καταδίκη του από τον λαό, συκοφαντώντας και τρομοκρατώντας.

ΥΓ. Όταν αρνήθηκα την πρόταση του κ. Γραμματικόπουλου τον περασμένο Απρίλιο, το έκανα νομίζω πια, για προφανή λόγο. Γιατί ήξερα τις τακτικές και την λογική του και ακριβώς αυτό είναι που θέλω να πολεμήσω
ΥΓ2 .Είμαι περίεργος να δω αν ο εν λόγω κύριος θα αρνηθεί την πρότασή του προς εμένα.

Γιώργος Μπουζαλάς
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ