ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πασχαλινές ευχές

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Η άλλη όψι του νομίσματος μιας καταγγελίας

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:15:00 π.μ. |
email αναγνώστη

Αγαπητοί συντάκτες του ενημερωτικού blog “Αργολικές Ειδήσεις”.

 Προ τριών ημερών ανεβάσατε ανάρτηση με επικριτικό σχολιασμό για επαγγελματία της πόλης του Ναυπλίου και θριαμβευτικό συμπέρασμα για το ποιοι διώχνουν τους τουρίστες από την πόλη. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να “λιβανίσετε” την εξουσία και τον επαγγελματικό κόσμο, όπως λέτε, από το να αναφέρετε ανώνυμη διαμαρτυρία, κατά επώνυμου καταστήματος, χωρίς καν να ρωτήσετε την άποψη του καταγγελλόμενου.

Στοιχειώδης ορισμός της δημοσιογραφίας, ιδιαίτερα όταν η “είδηση” συνοδεύεται από σχολιασμό, είναι η διασταύρωση και η αναφορά της πηγής μαζί με την αντίθετη άποψη.

Επί της ουσίας, η καταγγέλλουσα διαμαρτύρεται γιατί χρεώθηκε ένα πιάτο και δεν πήγε στο τραπέζι.

Δεν είναι απίθανο να συμβεί όταν ο σερβιτόρος τσεκάρει στο πάσο την παραγγελία, με τα πιάτα που σερβίρει, και υπάρχει, χταπόδι ψητό και από κάτω χταπόδι ξιδάτο.

Το θέμα είναι αν το κατάστημα αναγνωρίζει το λάθος και αν έχει κοπεί κανονικά η απόδειξη.

Και τα δύο στην προκειμένη περίπτωση έγιναν, το λάθος αναγνωρίστηκε και η απόδειξη είχε κοπεί κανονικά.

Αφήνεται λοιπόν να εννοηθεί από την καταγγέλουσα, και υιοθετείται από εσάς στο σχόλιό σας, ότι το κατάστημα “έκλεψε” την αξία του πιάτου που δεν σέρβιρε αλλά χρέωσε.

Λέει λοιπόν ότι χρεώθηκε 11 Ευρώ το πιάτο, δηλαδή αν αφαιρέσουμε το ΦΠΑ και τα άλλα έξοδα που θα πληρωθούν ούτως ή άλλως, το κατάστημα “κέρδισε” 1; 2; το πολύ 3 Ευρώ που κοστίζει ένας κλαμός του χταποδιού.

Πιστεύει κανείς ότι ένας επαγγελματίας 40 χρόνων, με άπειρα πιστοποιητικά άψογης προσφοράς στους επισκέπτες και στην πόλη του, θα διακινδύνευε για 2 Ευρώ να γκρεμίσει αυτό που με μόχθο έχτισε;

Πιστεύει κανείς ότι θα “έκλεβε” 2 Ευρώ, όταν προσφέρει δωρεάν γλυκά και φρούτα, πολλαπλάσιας αξίας, σε όλους τους πελάτες του ανεξαρτήτως ύψους λογαριασμού;

Αφέλεια ή σκοπιμότητα; Μπορεί και τα δύο.

Όταν μάλιστα για να γίνει πιο πειστική η καταγγελία λέμε ότι αυτό έχει ξαναγίνει και ότι χρεώθηκε 7 Ευρώ το ψωμί.

Επτά άτομα ήταν, 1 Ευρώ χρεώνεται το κουβέρ με το ψωμί, πρώτη φορά πήγαν σε ταβέρνα;

Όσο για τα “τσαμπουκαλέματα”, ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, όπως στο ότι η χρέωση γίνεται στις ταμιακές μηχανές σαν φαγητό και συνοδεύεται από το δελτίο παραγγελίας που αναγράφεται αναλυτικά το κάθε είδος.

Θα περίμενα να σχολιάσουν, η καταγγέλλουσα και οι “Αργολικές Ειδήσεις”, την ποιότητα, την ποσότητα, την καθαριότητα, το σέρβις, τις τιμές, την έκδοση αποδείξεων του συγκεκριμένου καταστήματος μαζί με το λάθος, που έγινε από εργαζόμενο και όχι τον ιδιοκτήτη.

Όχι για κάποιο άλλο λόγο, αλλά γιατί αυτά είναι που φέρνουν και διώχνουν επισκέπτες στην πόλη, όπως και πολλά άλλα βέβαια.

Prefadoros
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ