ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πασχαλινές ευχές

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Άλλη άποψη για το άρθρο "Στην Αφρική περνούν καλύτερα από το Αραχναίο"

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 10:46:00 π.μ. |
email αναγνώστη

Μένω κι εγώ σε αυτό το αν μη τι άλλο <<ιστορικό>> χωριό και είναι επιλογή μου χωρίς εννοείτε να έχω από κανέναν απαίτηση να μου μειώσει τον χρόνο μου για να βρεθώ στο Ναύπλιο η σε όποια άλλη πολη με τις όποιες ανέσεις μου προσφέρει.

Σίγουρα όλα αυτά είναι τουλάχιστον γελοιότητες που αναγράφονται και με κάνουν να αναρωτιέμαι αν αυτή η γερασμένη νοοτροπία θα συνεχιστεί στις επόμενες δεκαετίες και γενιές.

Απαντώ στον ‘’πατριώτη’’ περισσότερο για αυτό που το τονίζει προς το τέλος. ΝΕΡΟ. Έχει απόλυτο δίκιο πως με το νερό έχουμε ένα πρόβλημα εδώ και καιρό. Οι αιρετοί του τόπου δεν πρόβλεψαν ότι ο κάθε <<διψασμένος>> του χωριού ανοίγει την βρύση όλη μέρα και όλη νύχτα για να ποτίσει οτιδήποτε ποτίζετε παρακάμπτοντας τους μετρητές.

Ας μην παίζουμε λοιπόν παιχνίδια πολιτικά η οτιδήποτε άλλο δημιουργώντας εντυπώσεις στα κοινωνικά δίκτυα και να μιλήσουμε με αλήθειες.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ