ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πασχαλινές ευχές

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Δεν περιμένω να αλλάξουν αυτοί. Περαστικά μας!

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:20:00 μ.μ. |
email αναγνώστη
Προς το δημοτικό συμβούλιο Ναυπλίου

 Σήμερα το πρωί ξύπνησα με χαρά ,ακούγωντας την μηχανή του φορτηγού ,τέρμα γκάζια,να φορτώνει τους κάδους ανακύκλωσης.Βγήκα στο μπαλκόνι και είπα στον οδηγό: ρε φίλε,πολλή βαβούρα. Ναι,μου απάντησε.Δεν το πας λίγο πιο κει;Εκεί το είχα,μου είπε,αλλά ο δήμος μου είπε να το φέρω πιο δώ.


Μάλλον για τις πάπιες σκέφτηκα,για να φαίνονται ωραίες οι πάπιες.Ομως εγώ έχω χρέος να μιλήσω και να προστατέψω τον ευατό μου,αρκετά είχα τον κάδο κάτω από το μπαλκόνι μου,ας τον πάρει και κάνας άλλος αξιότιμος Ναυπλιώτης σαν την μουτσούνα μου.

Δρόμο παίρνω ,δρόμο αφήνω,πάω στην τεχνική υπηρεσία.Από κεί με στέλνουν στο δημαρχείο.Από το ισόγειο στον δεύτερο και κεί μαθαίνω πως πρέπει να μιλήσω στον αντιδήμαρχο καθαριότητας,κύριο Βαμβακά.Αυτός έχει το γραφείο του,όπου περισπούδαστα κατευθύνει τα έργα καθαριότητας της πεντακάθαρης πόλης μας,δίπλα στη Δευαν,εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησα.

Πρέπει να σημειώσω πως σε όλη την διαδρομή οι υπάλληλοι του δήμου ήταν εξυπηρετικοί και αυτό μου έδωσε κουράγιο να συνεχίσω με χαρά και ελπίδα.Με χαρά είδα τον κύριο Βαμβακά να έρχεται.Του έδωσα το χέρι και τον ρώτησα ποιος είναι υπεύθυνος για την ανακύκλωση.
-Δεν υπάρχει ανακύκλωση ακόμα στο Ναύπλιο.
-Και οι κάδοι αυτοί τι είναι.
-Ενας ιδιώτης έχει βάλει 2-3 κάδους.
-Ποιος είναι υπεύθυνος για τους κάδους.
-Εσύ τι θες τώρα

Με την αλλαγή στον ενικό ,κατάλαβα πως δεν θα πηγαίναμε καλά.Αφού του εξήγησα ποιος είμαι,τι ζητάω (μεταφορά των κάδων) και γιατί το ζητάω μου απάντησε ότι αυτό δεν γίνεται.Είχα την αγένεια ,την ιδιοτροπία και την περιέργεια(λάθος ανεπίτρεπτο για έναν δούλο ,μη διαπλεκόμενο στα γρανάζια της εξουσίας)να τον ρωτήσω γιατί δεν γίνεται.Γιατί έτσι αποφασίζει ο δήμαρχος μου απάντησε.Και εγώ νόμιζα πως αποφασίζει το δημοτικό συμβούλιο του είπα,ποιος είναι ο δήμαρχος να αποφασίζει μόνος του.Μου απάντησε και μάλιστα μου τόνισε 2-3 φορές :

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ;
ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.ΑΚΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

Είπαμε λίγα ακόμα λογάκια(δεν φεύγω αν δεν μου πείς γιατί,κάτσε όσο θες,δως μου εγγραφη την απάντησα,δεν σου δίνω τίποτα,θα σε βγάλω στο ίντερνετ,και τι θα μου κάνεις)και αποχώρησα.

Ειλικρινά δεν περίμενα να μου πεί την αλήθεια.Περίμενα δικαιολογίες του στυλ,κύριε θα το εξετάσουμε,η επιτροπή που είναι υπεύθυνη θα ελέγξει την περίπτωσή σας,ο δήμαρχος θα το κοιτάξει. Και όμως ο κύριος Βαμβακάς είχε την ειλικρίνεια να μου πεί:πίσω δούλε,πίσω σκουλήκι ταπεινό,που θα μας χαλάσεις την ησυχία μας, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ,ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ.

Για αυτό τον λόγο ευχαριστώ τον κύριο Βαμβακά που με έβαλε στη θέση μου.Ακουσα πως κοπάνησε και έναν υπάλληλο του δήμου ,ευτυχώς που την γλύτωσα.Πρέπει να πω επίσης πως δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν δήμαρχο η δημοτικό σύμβουλο.Δεν τα έχω με τους τωρινούς ούτε είμαι υπέρ κάποιων άλλων,προηγούμενων η επόμενων.Για μένα είναι ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Διαπλεκόμενοι που μας παρακαλούν ,μας τάζουν ,να τους ψηφίσουμε με σκοπό να ικανοποιήσουν προσωπικές φιλοδοξίες η συμφέροντα. Ισως κάποιοι διαφέρουν αλλά με την σιωπή τους γίνονται συνένοχοι.

Επίσης δεν θεωρώ τον ευατό μου υπεράνω των προαναφερθέντων,ένα ακόμα σκουπίδι είμαι,αλλά πέστε μου ότι δεν έχω δίκιο.

Ούτε περιμένω να αλλάξουν αυτοί.Εγώ απλά κάνω το χρέος μου.
Περαστικά μας.

Τάσος Κυριάκου
Βας.Κωνσταντίνου 43 Ναύπλιο (για πόσο ακόμα?)
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ