ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Αστυνομική βια καταγγέλλει η μητέρα του παιδιού με σύνδρομο Down που προσήγαγαν στο αστυνομικό τμήμα του Άργους

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:18:00 μ.μ. |
"Αστυνομικός του τμήματος Άργους, μου άσκησε βια γιατί τους φωτογράφησα να βλέπουν grand pri"
email αναγνώστη

ΠΡΟΣ Α.Τ. ΑΡΓΟΥΣΣτις 24/3/2013 και ώρα 16:00 μ.μ. περίπου έγινε στο άτομο μου προσαγωγή από το όργανο της τάξεως, που ήρθε να καταγράψει στο σπίτι μου το συμβάν της κλοπής, με την "δικαιολογία" της απρέπειας, γιατί υποδείξαμε τους υπόπτους φερόμενους ως κλέφτες και μου απάντησαν ότι "βιαζόμαστε, έχουμε κι άλλη κλοπή να καταγράψουμε".

Καθώς απαιτούσα να πάνε να κάνουν έναν ελέγχο για τους υπόπτους, εφόσον υπήρχαν μαρτυρίες για τα στοιχειά αυτών και μια αναφορά στο συμβάν.

Το αποτέλεσμα όλη αυτής της υπόθεσης είναι ότι εγώ προσήχθησα στο Α.Τ. Άργους με την κατηγορία της απρέπειας (έτσι μου είπαν τουλάχιστον) μαζί με το παιδί μου που με ζητούσε και ήταν φοβισμένο με όλη αυτή την κατάσταση.!!

Θεωρείται σωστό κύριε διοικητά μάνα με δυο παιδιά εκ των οποίων το ένα πάσχει από σύνδρομο DOWN και ένα "ρημαγμένο" σπίτι να κρατείται λόγω "απρέπειας" και όπως είπε και ο αξιωματικός της υπηρεσίας ότι ήρθαμε με σκοπό "να κλέψουμε εντυπώσεις????"

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!!

Σημείωση:

1ον υπάρχουν μάρτυρες και στοιχεία για όλα αυτά που γνωστοποιώ σε εσάς!!

2ον ο αξιωματικός υπηρεσίας άσκησε βια εναντίον μου, με σημάδια ακόμα και σήμερα, επειδή τους φωτογράφησα να βλέπουν grand pri (εφόσον ήταν πιο σημαντικό αυτό απ΄ την υπόθεση μου) μαζί με τον φρουρό της σκοπιάς, και

3ον και κυριότερων, απαιτώ τον σεβασμό όλων των οργάνων της τάξεως, "πλέον ελπίζω" προς όλους τους συμπολίτες μας σε ανάλογα περιστατικά και τουλάχιστον χωρίς άσκηση ανάλογης βίας!!


ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ!! ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!


ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΚΩΝ/ΝΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ