ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Διακρίσεις για το νηπιαγωγείο Ερμιόνης και το δημοτικό Ανυφίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:13:00 π.μ. |
 Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει θεσπίσει τον «Θεσμό Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», στο πλαίσιο του οποίου δίνεται η ευκαιρία σε σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς, να προτείνουν και να υλοποιήσουν προγράμματα βελτίωσης και εξέλιξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το σχολικό έτος 2011-12 η συμμετοχή των σχολείων ήταν ακόμα μεγαλύτερη (έφτασαν τα 240 από όλη την Ελλάδα), εκ των οποίων τα εκατό πρώτα πρόκειται να βραβευτούν στις 2 Νοεμβρίου 2012 σε εκδήλωση που οργανώνεται στον χώρο του Υπουργείου.


Ειδικότερα, από την περιφέρεια Πελοποννήσου θα βραβευτούν δυο σχολεία από την Αργολίδα:

2ο Νηπ/γείο Ερμιόνης Βλάσση Ελένη «Σήμερα γάμος γίνεται»
 

5Δ.Σ. Ανυφίου Χειροπούλου Σ., Μόκα Μ., Βενετσάνου Φ., Κατσέλη Σ., Σωκράτους Ελ., Ιωαννίδης Κ. «Το όνειρο ενός σχολείου που προήλθε από συγχώνευση να γίνει σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία: Τα πρώτα βήματα»
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς των παραπάνω σχολείων, αλλά και σε όλους όσοι συμμετείχαν για την προσπάθειά τους. Το έργο τους εμπλουτίζει την εκπαιδευτική πράξη και αποτελεί έμπνευση και πρόκληση για όλους μας να πασχίζουμε για μια ποιοτικότερη εκπαίδευση.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, κ. Πέτρος Μισθός, συνεχάρη τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με την παρακάτω επιστολή:

Με χαρά μας πληροφορηθήκαμε τη διάκριση του σχολείου σας στο πλαίσιο του «Θεσμού Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας εργασία, την πρωτοβουλία που λάβατε και την έξοχη εκπόνηση της.

Ο «Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, προβάλλει το είδος της εκπαίδευσης που ελπίζουμε και πρέπει να έχουμε, δηλαδή αυτή της διαρκούς βελτίωσης, ανανέωσης και ανάδειξης όλων των δεξιοτήτων των μαθητών.

Η ενασχόληση με τις νέες τεχνολογίες καθιστά τον μαθητή πρωταγωνιστή της διδακτικής πράξης αναιρώντας την παρωχημένη δασκαλοκεντρική μέθοδο. Το κέρδος είναι διπλό, καθώς ο μαθητής αφενός εκπαιδεύεται, αφετέρου προσεγγίζει τόσο την παράδοση όσο και τους σύγχρονους προβληματισμούς με νέο πρίσμα.

Ο καθηγητής είναι πλέον εμπνευστής και βοηθός στην παιδαγωγική διαδικασία προσφέροντας στους μαθητές τον πρωταγωνιστικό ρόλο και τη χαρά της ανακάλυψης. Ευχόμαστε η βράβευσή σας να αποτελέσει έμπνευση και έναυσμα να επαναλάβετε παρόμοια εγχειρήματα στο μέλλον, καθώς και κίνητρο για τους συναδέλφους σας να ενταχθούν σε τέτοια προγράμματα.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ